img
img

Netwerk- en Systeembeheer

Netwerk- en systeembeheer zijn de hoofdactiviteiten van onze onderneming. Al meer dan 10 jaar beheren wij op een professionele wijze systemen en netwerken van onze klanten. Desk4U verricht proactief en preventief beheer en onderhoud aan de netwerken en systemen van onze klanten. Dit om vele storingen en problemen te voorkomen en u de tijd en zorgen te besparen.

Systeem- en netwerkbeheer doen wij op basis van een servicecontract. Servicecontract hebben wij in drie vormen: Basis, Standaard en Premium. Voor bedrijven die weinig budget hebben, maar toch professionele IT support willen, is het Basis contract een prima keuze.

Wilt u als bedrijf volledige support zonder bijkomende kosten, dan kiest u voor een Standaard contract. Het Standaard servicecontract is een all-in contract waar alle essentiële diensten en werkzaamheden bij inbegrepen zijn. Op deze manier heeft u uw IT altijd op orde.

Het Premium servicecontract is bedoeld voor bedrijven die een hoge mate van support nodig hebben, bijvoorbeeld support buiten kantoortijden of snel herstel na een storing.

In het servicecontract zijn systemen opgenomen die onder ons beheer vallen. In overleg met de klant wordt voor ieder systeem een maximale responstijd vastgesteld en een bijpassend servicecontract gekozen. Dat kunt u doen per systeem. U kunt kiezen voor een Basis support voor uw werkplekken en voor een Premium support voor uw servers.  Ontstaat er een probleem met het systeem dan zorgen wij ervoor dat het binnen de vastgestelde termijn verholpen wordt. Vaak gebeurt dat op afstand zodat u snel weer aan het werk kan. Afhankelijk van u contract leveren wij bij grote storingen vervangende apparatuur zodat u snel weer door kunt werken.

In onze servicecontracten zijn volgende diensten inbegrepen:

Basis support:

  • o Monitoring
  • o Telefonisch helpdesk
  • o Hulp op afstand

 

Standaard support:

  • o Monitoring
  • o Telefonisch helpdesk
  • o Hulp op afstand en op locatie
  • o Beheer- en preventieve onderhoudswerkzaamheden
  • o Back-up’s
  • o Vervangende apparatuur bij storingen
  • o Uurloon werkzaamheden

 

Premium support:

  • o 24×7 Monitoring
  • o Support buiten werktijden en in het weekend
  • o Herstelgarantie 10 – 24 uur
  • o Telefonisch helpdesk
  • o Hulp op afstand en op locatie
  • o Beheer- en preventieve onderhoudswerkzaamheden
  • o Back-up’s en archief
  • o Vervangende apparatuur bij storingen
  • o Uurloon werkzaamheden

 

Voor meer informatie over onze support abonnementen: bekijk de servicepagina.

Bel gerust, en laat u persoonlijk informeren.  _0019_Phone-copy